Flip Flop
S4, E20: Phil is pretty confident in his ability to sell Claire and Cam's flipped house, but when it proves to be a little harder than he thought, he recruits the whole family into taking some desperate, borderline crazy measures. Meanwhile, Javier (guest star Benjamin Bratt) is visiting Manny and brings along his new girlfriend (guest star Paget Brewster), which doesn't sit very well with Gloria.