Kenan Flipp'd
S1, E6: When Kenan's former boy bandmate turned huge popstar comes to town, Kenan finds himself doubting Gary's effectiveness as a manager and contemplates a change; Mika gives Aubrey and Birdie a lesson in feminism and the art of persuasion.