Flobsters on Parade
S1, E4: A swarm of floating lobsters overruns the annual Griffin Rock summer festival. Chase, Blades, and Boulder have to battle hundreds of jagged claws without the help of Heatwave, who's grown fed up with having to maintain his robot disguise.