Flustercluck
S2, E9: As Russo and his crew go on a violent rampage across the city, a big bounty inspires New York's worst to pursue The Punisher. Desperate to escape, a restless Amy seeks help from a fellow grifter. Meanwhile, Russo and Krista consider the future and Pilgrim comes face to face with his dark past.