Fog of War
S10, E14: Danny and Baez work with Texas Ranger Waylon Gates when they are put on a case to find the Lone Star Killer. After Eddie's partner mistakenly shoots an undercover cop, Internal Affairs accuses Jamie of not supervising properly.