Foot Chase
S4, E6: As Raylan (Timothy Olyphant) races against time to find a severely injured man who’s suspected of being a missing drug courier, Ava (Joelle Carter) and Boyd’s (Walton Goggins) search leads them to an upscale Harlan neighborhood’s underground sex party.