For Mice
S4, E35: Ever heard of TV channel 99.5? No? Well, no wonder. It's a special channel for rodents only. Artie and Norvell, two young mice, are watching a special report about cats, next to Garfield - who's fast asleep. What? All cats eat mice? Even Garfield cat? Run Artie! Run!