Forever and Always
S3, E7: Lois and Clark dig deeper on Bruno Mannheim, starting with his connections to Hob's Bay Medical Centre; Jonathan and Jordan panic at home over Lois' dire diagnosis; Matteo comes to Smallville to meet John Henry.