Foreverwood, Part 1
S4, E21: Nina packs her belongings and prepares to leave Everwood with Jake, but not before telling Hannah that she knows Dr Brown bought her an engagement ring. Hannah convinces Nina to sneak into the house and look at the ring while the Browns are out, and Jake once again confronts Dr Brown about his feelings for Nina.