Forsaken
S3, E21: Clark decides to tell Lana his secret so they can finally be together. Meanwhile, an errant FBI agent kidnaps and tortures Pete to try and force him to reveal Clark's secret. Also, Lex panics after the FBI gives him 24 hours to turn over information on his father or face jail time, but help arrives from an unexpected source.