Farscape Fractures
S3, E18: Crais, Aeryn and Rygel return to Moya, but Aeryn is distant, absorbed in her grief for the dead Crichton. Rygel is distracted by the presence of a Hynerian among some escaped prisoners who have taken refuge on Moya.