Fragile
S5, E18: Clark and Martha take in a little girl, Maddie, after her foster mother is brutally stabbed to death. However, after it is discovered that Maddie has the power to shatter glass, she becomes the prime suspect. Meanwhile, Chloe walks in on Lex and Lana during an intimate moment.