Fresh Off The RV
S5, E1: Fresh Off The RV: Jessica's book is released, but it is universally panned by literary critics and does not sell a single copy. Not wanting the family to know the truth, she tells them it is a huge success, prompting Louis to buy a used RV to take Jessica around on her book tour. (S5, E01)