Friends and Enemies
S1, E1: The brightest and best Musketeers of the King's Regiment are dispatched by Captain Treville to find a missing Musketeer carrying important letters on behalf of King Louis. But Cardinal Richelieu has plans to increase his political power and seeks to sabotage the good reputation of the Musketeers. Will the Cardinal triumph or can the Musketeers protect King and country?