Fright at the Museum / Handsome Beast
S1, E5: After discovering Bunsen's uncle in a museum, Bunsen and Mikey try to sneak him out before Amanda catches them. After Bunsen sprays himself with fancy body spray, he transforms into a hunk and becomes Amanda's desire.