For Reals From F1 desert racing to a skatepark in the sky
S1, E1: Wakeskating off a Dubai skyscraper. F1 drivers racing on Floridan waters and in the Nevada desert. Riding a skatepark attached to a hot air balloon. It's all in a day's work for Red Bull athletes!