Ancient Yellowstone Frozen Archeology
S1, E2: There are places in Greater Yellowstone where the snow never melts, or at least, it never used to. Climate change is causing Yellowstone’s ice patches to recede, so many archaeological treasures-if not rescued-will disintegrate within days.