Full Circle
S3, E10: Things turn frigid as bloody new alliances get built and spilled; Lottie hits the floor; Misty finally gets some answers; Tai wants to leave nothing to chance; Natalie tries living on the edge; Shauna confronts the loneliness of real sacrifice.