Funeral for a Friend
S1, E5: Kevin and Harry assess scenarios in a search for insurance and an exit strategy; looking for a way back in, Brendan approaches Seraphina; left to their own devices, Bella and Jan commiserate; Richie makes a proposal; Maeve strikes.