Galapagos
S1, E3: Martin explores the legendary Galapagos Islands, getting up close to sealions, iguanas, tortoises, penguins, finches and baby sharks. He joins conservation expeditions, sees evolution in action, visits a nun, an organic farm and the site of a murder mystery.