Game On
S3, E4: Carrie learns that even in its crippled state, the CIA can still exercise power when needed. Dana Brody goes AWOL, forcing Jessica to go to the police. Saul and Fara follow the money trail to an unexpected location, and Carrie has breakfast with a new client.