Games People Play
S4, E23: Phil gets a brand new RV with high hopes of going on a fun family road trip, and Claire decides to let him learn the hard way why this will likely be a terrible idea. Meanwhile, Manny has misplaced his backpack and Jay and Gloria go with him on a hunt for it, breaking into Claire's house and then into Mitchell's house -- where they do some over-the-top snooping; and Lily's gymnastics meet brings out an unrivaled competitive spirit in Mitch and Cam.