Gaslit
S4, E10: Chuck, Serena, Blair, Dan, Jenny and Eric find themselves faced with a crisis when a member of one of their families is hospitalized. Meanwhile, Nate attempts to help his parents, The Captain and Anne, put their complicated past behind them and reconcile.