G'Day Mate!
S1, E1: Captain Jason Chambers introduces a world of underwater adventure to charter guests along the world-famous Great Barrier Reef in Australia; while first-time bosun Jamie faces some initial challenges, new chief stew Aesha clashes with an ornery chef.