Gemstones and Royal Challenges
S1, E2: The Wonderwood Enchantimals and Royals work together to help find the queen and save the royal ceremony. The arrival of the Wonderwood Enchantimals shocks Brystal and Peola, who wonder if their arrival will upset their plans.