Generally Inhospitable
S1, E15: When Miss Piggy breaks her leg rehearsing a dance number, Kermit gathers the crew, and they broadcast 'Up Late' from the hospital. Back at the studio, Rizzo, Pepe and Yolanda find creative ways to keep Pache occupied.