Get Drew
S4, E10: With his identity exposed, drug pilot Drew Thompson (Jim Beaver) is on the run from Raylan’s (Timothy Olyphant) law enforcement dragnet and Boyd’s (Walton Goggins) plan to turn him over to the Detroit mob.