It Feels Evil Get It Out
S1, E1: When demon hunter Tim Wood is called to a former hospital in Texas where a poltergeist is believed to travel between the abandoned site and a nearby town, he and his team undertake a dangerous experiment to trap the entity on the grounds permanently.