Andy's Baby Animals Getting Around
S1, E5: Join Andy as he watches baby animals getting around. Wildebeest can learn to stand just three minutes after they're born on African plains. Adelie penguin chicks race across Antarctic rocks after their food and young caiman get a lift from mum in her jaws.