Gordon Ramsay's Ultimate Cookery Course Getting Started
S1, E1: Gordon Ramsay strips away the complexity and hard graft of cooking. This time, recipes include pork chops with sweet and sour peppers, and pan-fried scallops with crunchy apple salad.