Getting Testy
S1, E3: Legal counsel Joe announces that all streaming content must be vetted by a focus group; Scooter meets up with the test audience -- Statler & Waldorf; Dr. Bunsen Honeydew and Beaker enlist a pizza delivery person to explore velocity.