Ghost At Mole End
S1, E3: Mole hears sounds which he cannot account for. It leads him to fear that there might be a ghost in his house. Eventually, though, he discovers that the sounds are produced by a hedgehog which has fallen into a crevice immediately above his burrow. With the help of Rat, he saves the animal.