Giant of the Skies
S1, E4: A mind-expanding trip back through time to look at how the skies of 127 million years ago were dominated by huge flying reptiles, some as large as aeroplanes. The programme also follows the extraordinary journey of the pterosaur, which flew for thousands of miles in order to reach its breeding site. Narrated by Kenneth Branagh.