Giselle Blaylock & Legend Chandler
S5, E22: As Christian and Liz make their wedding plans, he also looks for a new cancer treatment. Meanwhile, Ram Peters drops Kimber for a newer model and Sean and Christian repair a couple's neck wounds, which look strikingly similar.