Give 'Em the Axe
S1, E24: Taking advantage of the Riddler's mistaken belief that they were killed escaping his deathtrap, the Dynamic Duo must stop the villain from stealing a treasure of Incan jewels that would mean destroying an archaeological treasure as well.