Gliding Over All
S5, E8: After disposing of Mike’s body, Walt (Bryan Cranston) sets out to eliminate anyone who can tie him to the Fring investigation. And as a new global partnership makes them richer than ever, Skyler (Anna Gunn) wonders how much money is enough.