Go Bullfrogs!
S3, E6: It's father-daughter time, as Phil takes Haley on a college tour of his old alma mater, and Claire, having a rare night alone, forces Mitchell and Cameron to take her for a fun night out with the boys -- but ends up alone with one particular man candy who is anything but gay. Meanwhile, Gloria and Jay deal with a potential situation at home that may require having "the talk" with Manny. Guest starring Gilles Marini.