Go! Go! Fabulous Cheer Routine!
S1, E5: In an attempt to please Alice, Hodai dons a Runrune costume; Nanpa, Puniru and Honechan fight over Robo Runrune; to put some pep back in the exhausted Kirara senpai's step, Puniru and Runrune become cheerleaders.