Go, Go, Little Mouse
S1, E5: During a sleepover with Rita, Pompon loses his first milk tooth. He is excited to receive a gift from the Tooth Mouse. However, Pompon wants Rita to have a present too, so they decide to approach the Tooth Mouse directly with their request.