Go It Alone
S10, E20: Cristina enlists Meredith to help her prepare an acceptance speech for her possible Harper Avery win and while Owen offers to attend the ceremony with her, she insists on going alone. Meanwhile, Derek feels overwhelmed between his responsibilities at home and at the hospital. April and Jackson come to a disagreement on children and religion, and Callie and Arizona try to reconnect in their marriage.