Gone With The Witches
S8, E20: In an attempt to destroy the reputation of the Charmed Ones, Billie and Christy try to show the magical community that the Halliwells only care about themselves. Meanwhile, Phoebe begins to lust after Coop, Paige can't hear her charges' call for help, and Piper becomes the perfect 1950s housewife.