Gone
S4, E2: After discovering that Chloe's body isn't in her coffin, Clark and Lois Lane investigate but are stopped by Lois' father, General Sam Lane. They believe General Lane knows more then he's telling, and figure out he's been in contact with Lex. Meanwhile, after Lana's sudden departure Jason follows her to Smallville. And Lionel sends a mutant killer to determine if Chloe is alive and kill her for sure.