Good Cop Bad Dog
S2, E22: Phil and Claire swap parenting roles for the day - Claire will be the fun loving good cop and Phil the disciplinarian bad cop - and it's literally a shock to each kid's system. Meanwhile Gloria is at it again, taking in every sob story and stray she comes across, Jay finds himself dispensing business advice to an overzealous entrepreneur (guest star Lin-Manuel Miranda) about his dog training business scheme, and Cameron is bedridden with the flu -- leaving Mitchell torn about the Lady Gaga concert tickets they have for later that night.