Goodbye, Dragon Life
S1, E1: The ancient divine dragon, who has lived for ages, is defeated by a hero; accepting his death, the dragon is reincarnated as Dolan who lives peacefully with his family; when lizards go missing from the nearby swamp, Dolan goes to investigate.