Goodbye For Now
S2, E10: Jon and Rachel pick their wedding rings; Darcey and Jesse continue to fight; Paul comforts Karine; Marta makes a tough decision as Tarik prepares to leave Manila; Ximena gets a surprising message; Angela makes a shocking discovery.