"Goodbye Nyarko-san"
S1, E2: Another day, another attack from the mysterious Nightgaunt monsters, and another resounding victory for Nyarko and her Space CQC. Rather than waiting for the monsters to attack, Nyarko announces her plan to go on the offensive. In order to take out all their enemies at once, Nyarko and Mahiro head to the underground auction held at their enemies' base, R'lyeh. However, the two find themselves face to face with an assassin, Nyarlathotep's archnemesis, Cthuga the Living Flame.