Goodnight, Gracie
S4, E24: Everyone flies down to Florida to be with Phil after his mom's passing. Claire helps Phil with Gracie's last wish for Frank, and the kids reflect on the gifts grandma left for them. Gloria has to contend with an outstanding arrest warrant in Florida, Cam finds himself fitting right into an elderly women's group at Frank's retirement community, and Jay runs into a pivotal person from his past.