Two Much with Kajol and Twinkle Govinda and Chunky Panday
S1, E4: Govinda and Chunky Panday bring a carnival of nostalgia to Kajol and Twinkle's couch. Chunky makes his signature absurd jokes, and Govinda reminds everyone why his comic timing is unmatched.