Grace
S1, E2: An undercover agent with connections to a Saudi prince who may be funding terrorist activities provides Carrie with a revealing bit of electronic evidence. Meanwhile, Carrie studies surveillance footage of life in Brody's home, where he appears troubled by traumatic memories and resists Pentagon and media pressure to be hyped as an American war hero.