Grand Canyon
S2, E2: Eddie manages to keep Theo distracted while trying to track down Katherine; Maggie realises her mother's move to Boston might not be just for her; Regina struggles to accept Andrew's ideas about the restaurant; PJ makes a shocking confession to Rome.